Azgın halim herkezi korkuttu

Slm ben 17 yaşında kuşadasından bir kızım.sınıf arkadaşm olan birinden hoşlanıyordum adı bora.oda benden hoşlanıyormş ve çıkmaya başladık ilk buluştuğumuzda hiç beklemezken belime sarıldı öpmeye cesaret edemiyordu önceleri sonra sonra nerdeyse beni sikmesi için buluşıyorduk ve o beni elledikçe hoşuma gidiyodu.bi gün buluştuk kimsenin görmiceği bir yerdi bi kaç muhabbetten sonra yanıma yaklaştı ben kaçıyordum o dibime geliodu önce sımsıkı sarıldı sonra eliyle beni tahrik etmeye başladı ellerimi tutuyordu bişi yapamıyordum yarağını elliyor kaldırıyordu benim göğüslerimi sıkmaya başladı baktm yarağı kalkmış baktığımı görünce açayımmı dedi korktum ve hayır dedim sonra tuttu beni öpüşmeye başlsdık nefessiz kalıyordum bırakmıyordu amıma yavaş yavaş elini sürtmeye başladı durdurmaya çalışıodum ama beni sımsıkı tutuodu dudaklarıma yapışıyor göğüslerimi sıkıyor amımı okşuyordu azmıştım hadi burda olmaz bize gidelim dedi kabul ettim gittik ewde kimse yoktu yatırdı beni üstümde öpmeye başladı sonra beni üstüne aldı zıplatmaya başladı pantolonunu filan çıkarmaya başladı

  

Bir yorum yazın

  • İş arkadaşım Faruk'la götten

    Tarafından de Eylül 27, 2022 - 0 Yorumlar

    selam değerli okurlar ben semra yurtdisin da yasiyorum ve evliyim 29 yasin da 170 boyun da 75 kg göguslerim 90 d bu hikayemi sizlerle paylasmak istiyorum. Ben h...

  • Arkadaşımın oğlu beni sikti

    Tarafından de Kasım 5, 2022 - 0 Yorumlar

    SLM DEĞERLİ TAKİPÇİLER, BİR KAÇ HİKAYEMİ DAHA SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM VE BU YAŞADIĞIM OLAYI DA SİZLERE YAZMAK İSTEDİM , OLAY TAMAMEN GERÇEKTİR VE BEN BİZZAT YAŞAD...

  • Hoca İçimdeki Cini Çıkardı

    Tarafından de Kasım 6, 2022 - 0 Yorumlar

      4 yıllık evli,çocuksuz,ev hanımıyım.Eşimle güzel giden cinsel hayatımız var.Tek eksiğimiz çocuk idi. her türlü denemeleri yapamamıza ve bir kaç dokt...

  • Karımı Hamamda Siktiler

    Tarafından de Eylül 26, 2022 - 0 Yorumlar

      sex-hikayelerimizi.blogspot.com Slm esim necla artik degisik yarak meraklisi olmus tam bir orospu olmustu benden yine birisini bulmami istiyordu.Ert...

  • Adam Benim Yanımda Annemi Sikti

    Tarafından de Ekim 29, 2022 - 0 Yorumlar

    Merhaba Erotik hikayeciler babam beni küçükken her hafta sonu basketbol maçlarına götürürdü. Hatta bazen annemde bizimle maçlara gelir , tezahüratlara katılır h...

Blog Categories

Bilgilendirme !

Dünyanın en büyük seks hikaye paylaşım sitesi olan sexpornohikaye.com sizlerden gelen porno hikayeleri,erotik hikayeleri siz degerli okuyucularımıza sunuyor.Rahatsız oldugunuz hikaye için adresine mail atabilir kaldırılmasını talep ettiginiz hikayeler üç iş günü içinde kalıdırlır. porno hikayeleri seks hikayeleri sikiş hikayeleri Kişilerin kendi kurgu ve hayal ürünü olup tamamen kişi/kişilerin kendi kurgu ve düşünceleri ile post edilmektedir. Yani siteye giren userlerin/kişilerin kendi gönderdiği hikayeler olup sitemiz ile herhangi bir ilişiği bulunmamaktadır. 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN GİRMESİ YASAK OLUP HERHANGİ BİR RESMİ YAPTIRIM SINUCUNDA DOĞACAK BİR SORUN KARŞISINDA UYARI/UYARILAR SAVUNMA AMAÇLI KULLANILIP İSTENİLEN DATALAR PAYLAŞILACAKTIR.