Evli Öğretmenim Sekse Çok Açtı

Üniversitenin üçüncü yılında bir hoca dersimize girmeye başladı ben 22 yaşındayım hoca 39 40 yaşlarında çok karizmatik bir adamdı ben zaten onu görüyordum ve okulda ünlüydü bütün kızlar ona hayrandı. O ise hiç kimseyle beraber olmuyordu, evliydi nikâh yüzüğü parmağındaydı çok efendi bir adamdı. Uzun boylu, siyah saçlı, karizmatik güzel bir duruşu olan ve herkesin […]

Karımın Ölümünden Sonra Yoldan Çıktım – Seks Hikaye

Merhaba. Ben Hüseyin. İş adamıyım, kendi kurduğum bir şirketim var. 3 oğlum ve karımla, halimiz vaktimiz gayet yerinde, lüks denecek varlıklı bir hayat yaşıyorduk. Küçük oğlumun düğününden dönüşte büyük bir trafik kazası yaşadık. Bu kazada sevgili karımı, evli 3 çocuklu en büyük oğlumu ve 4 çocuklu ortanca oğlumu kaybettim. Küçük oğlum ise en mutlu gününde […]

Annemle sexin tadını çıkardık

Mart 23, 2022 Genel

0 Yorum

Sizlere başımdan geçen biir olayı anlatacağım. Vizelerin başlamak üzere olduğu sıcak biir yaz günüydü. İzmirde okuduğum üniversiteden eve kendimi zor attım. Üniversiteli kızlar yine acayip giyinmişlerdi bu gün. hemen odama kapandım. Pantolonumu indirdim. Emektar erkekliğimin başı parıldıyordu yine. Ulan ne zaman elimi sikmekten kurtulacağım diyerek 10 yıldır yaptığım gibi onu okşamaya başladım. Ergenliğe ayak bastığım […]

Abimin büyük aleti

Mart 19, 2022 Genel

0 Yorum

  Herkese merhabalar değerli Seks hikayeleri okurları. Benim adım aslı. Şuanda 29 yaşında evli, bir çocuk annesiyim. Aklıma geldikçe ensest anılarımın kabardığı, tahrik olduğum bir anıyı sizlerle paylaşmak istiyorum.Evin iki çocuğuyduk, anne babamız iş insanları. Özel bir şirkette çalışıyorlar, gözleri çalışmaktan bizleri görmüyordu. Evde en çok abimle vakit geçirirdik. Kendisi ile aramızda 2 yaş fark […]

Baldız çok azmıştı

Mart 15, 2022 Genel

0 Yorum

Karımla yıllardır her türlü ortam,şart ve pozisyonda sikişiriz. O kadar çok ki son zamanlarda sikim, onun da amı acımaya başlamıştı . Her ne olduysa o sıra oldu. Aklımızdan geçen binlerce fantazi ve oyuna rağmen sikimi kaldıramaz oldum, karıma yalatıyor, amına dayıyor, kıçına dayıyor olmuyor kremle otuzbir çektiriyordum ama malı kaldıramıyordum. Bu öyle bir soruna dönüşmüştü […]

Kardeşim Götünden Becermeme izin verdi

Mart 14, 2022 Genel

0 Yorum

  Selam seks hikayesi severler ben Aydın. Benim Nihal adında bir kız kardeşim var ve ben kardeşim demeden onu siktim. Onunla yaşadığım bu deneyimimi de sizlere anlatmak istiyorum. Biz öyle orta düzey kardeşler değiliz. Ben 42 yaşında bir adamım kardeşim ise 40 yaşında bir kadın. Kız kardeşimi daha çok orta düzey yaşlarda bile sikmek istiyordum. […]

Liseli Aslı ve ben – sikiş hikaye

Slm arkadaslar ben doğukan size başımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum. 22 yaşında 1 75 boyunda 74 kilo şarışın ve oldukça çapkın biriyimdir  Lise yıllarım oldukça hareketli geçti bende bu hareketlilikten bir kısmını sizle paylaşmak istiyorum. Lise son sınıfta okulumuza daha doğrusu sınıfımıza yeni bir kız gelmişti oldukça sexy ve güzeldi özellikle kalçaları harikaydı derste […]

  • İş arkadaşım Faruk'la götten

    Tarafından de Eylül 27, 2022 - 0 Yorumlar

    selam değerli okurlar ben semra yurtdisin da yasiyorum ve evliyim 29 yasin da 170 boyun da 75 kg göguslerim 90 d bu hikayemi sizlerle paylasmak istiyorum. Ben h...

  • Arkadaşımın oğlu beni sikti

    Tarafından de Ağustos 16, 2022 - 0 Yorumlar

    SLM DEĞERLİ TAKİPÇİLER, BİR KAÇ HİKAYEMİ DAHA SİZLERLE PAYLAŞMIŞTIM VE BU YAŞADIĞIM OLAYI DA SİZLERE YAZMAK İSTEDİM , OLAY TAMAMEN GERÇEKTİR VE BEN BİZZAT YAŞAD...

  • Hoca İçimdeki Cini Çıkardı

    Tarafından de Ağustos 17, 2022 - 0 Yorumlar

      4 yıllık evli,çocuksuz,ev hanımıyım.Eşimle güzel giden cinsel hayatımız var.Tek eksiğimiz çocuk idi. her türlü denemeleri yapamamıza ve bir kaç dokt...

  • Karımı Hamamda Siktiler

    Tarafından de Eylül 26, 2022 - 0 Yorumlar

      sex-hikayelerimizi.blogspot.com Slm esim necla artik degisik yarak meraklisi olmus tam bir orospu olmustu benden yine birisini bulmami istiyordu.Ert...

  • Külot giymeyen kız

    Tarafından de Ağustos 18, 2022 - 0 Yorumlar

    merhaba değerli okurlar ben can hikayem 5 yıl önce yaşandı… komşumuzun kızı ve ben arkadaşlık ediyorduk yani sevgili gibi bişey.. bazan gizlice yalnız kaldıgımı...

Blog Categories

Bilgilendirme !

Dünyanın en büyük seks hikaye paylaşım sitesi olan sexpornohikaye.com sizlerden gelen porno hikayeleri,erotik hikayeleri siz degerli okuyucularımıza sunuyor.Rahatsız oldugunuz hikaye için adresine mail atabilir kaldırılmasını talep ettiginiz hikayeler üç iş günü içinde kalıdırlır. porno hikayeleri seks hikayeleri sikiş hikayeleri Kişilerin kendi kurgu ve hayal ürünü olup tamamen kişi/kişilerin kendi kurgu ve düşünceleri ile post edilmektedir. Yani siteye giren userlerin/kişilerin kendi gönderdiği hikayeler olup sitemiz ile herhangi bir ilişiği bulunmamaktadır. 18 YAŞINDAN KÜÇÜKLERİN GİRMESİ YASAK OLUP HERHANGİ BİR RESMİ YAPTIRIM SINUCUNDA DOĞACAK BİR SORUN KARŞISINDA UYARI/UYARILAR SAVUNMA AMAÇLI KULLANILIP İSTENİLEN DATALAR PAYLAŞILACAKTIR.